niedziela, 8 czerwca 2014

Michou

DZIĘKUJĘ ZA TYLE OBSERWUJĄCYCH! 
Jestem wam naprawdę strasznie wdzięczna.
Nie dość, że piszecie mi tyle miłych rzeczy o tym blogu to jeszcze tyle obserwujących...
Kocham was bardzo :) 





Poniedziałek:
Kolejny wygrany mecz! Tym razem w siatkówkę. Jestem bardzo dumna z siebie i drużyny :) 
W szkole pełno wygłupów z Nikolą (nic nowego, ahah) a po lekcjach przyszła do mnie i siedziała do 17. 
Opowiem wam o mojej wczorajszej przygodzie ze spodniami...
Mama wróciła z miasta i oznajmiła mi, że kupiła mi dwie pary fajnych rurek. No więc ok, wzięłam je i poszłam je przymierzyć do łazienki. Spojrzałam, że to rozmiar 34 ale myślałam, że w nie wejdę ponieważ rozmiar 36 są szerokawe. Żałuję, że je ubrałam... Co z tego, że okropną trudność sprawiało mi założenie nogawki ale i tak pchałam. Jak znalazłam się już w tych spodniach to pomyślałam, że nie jest źle i zamierzałam je ściągnąć. Skończyło się na tym, że siedziałam z mamą 30 minut w łazience ponieważ pomagała mi je zdjąć. Ciągła za nogawki ale nic to nie dawało... Ahahha po prostu płakałyśmy ze śmiechu po tym. 





Wtorek:
Jakoś nie polubiłam tego dnia. Nauczyciele jakby na złość, zawsze kiedy nie mam zadania, postanawiają mi je zabrać do oceny. Tak się właśnie stało tego dnia i mam jedynkę z matmy, którą muszę jak najszybciej poprawić... 
Nie wydarzyło się poza tym nic innego.




Środa:
JEDNA. WIELKA. PATOLOGIA.
Ponownie grałyśmy z klasą mecz (piłka ręczna) na I gimnazjum, ponieważ musiała być dogrywka. Te dziewczyny są tak strasznie tępe, że aż szkoda słów i nie będę się na ten temat za wiele rozpisywać. Po prostu nie znają podstawowych zasad gry i drą się, wyzywają nas od *****. Żałosne. Niestety, znowu będzie musiała być dogrywka bo zremisowałyśmy ale trudno. 
Udało mi się poprawić jedynkę z matematyki, którą dostałam we wtorek! Poprawiłam na 5 i jestem dumna, ahah :) 



Czwartek:
Dzień bardzo szybko minął. I niewiele z tego dnia pamiętam. Dziwne. Naprawdę, bo widzę go jak zza mgły. Zaczęłam czytać książkę, którą pożyczyła mi Nikolcia I tom "Diabelskich Maszyn" :)
Przed chwilą oglądnęłam filmik i teraz nie mogę się pozbierać z łez 5SOS - The Journey <-- klik















Jeżeli podoba wam się ten blog, to bardzo proszę żebyście kliknęli przycisk "Obserwuj".
Staram się o kontrakt z sheinside i potrzebuję 100 obserwatorów. 
Oczywiście nie wymuszam! :) 
Obserwujcie tylko i wyłącznie wtedy jak się wam spodoba blog x

5 komentarzy:

  1. świetny blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog, bardzo podoba mi się wygląd, mimo że jest bardzo prosty:)
    +jesteś bardzo ładna! x

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog!!!
    śliczne zdjęcia :)

    seebil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka ślicznotka. *o* sjfsdsdjfjdsfadf ily xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :) Będę często tu wpadać :D
    Zapraszam do mnie http://littledoll97.blogspot.com/
    Obserwuje i liczę na wzajemną obserwację :)

    OdpowiedzUsuń